Acest site are suport limitat pentru browserul dvs. Vă recomandăm să treceți la Edge, Chrome, Safari sau Firefox.

Politică de livrare

LIVRARE INTERNAȚIONALĂ

În general, coletele sunt expediate în termen de 2 zile de la primirea plății și sunt expediate la nivel internațional prin UPS cu urmărire și livrare fără semnătură. Dacă preferați livrarea prin UPS Extra cu semnătura necesară, se va aplica un cost suplimentar, așa că vă rugăm să ne contactați înainte de a alege această metodă. Indiferent de alegerea de expediere pe care o faceți, vă vom oferi un link pentru a urmări pachetul online. Taxele de expediere includ taxele de manipulare și ambalare, precum și costurile de expediere. Taxele de manipulare sunt fixe, în timp ce taxele de transport variază în funcție de fiecare țară. Nu putem grupa două comenzi distincte plasate separat, iar taxele de transport se vor aplica fiecăreia dintre ele. Coletul dvs. va fi expediat pe riscul dvs., dar se acordă o atenție deosebită pentru a proteja obiectele fragile. Cutiile sunt de dimensiuni ample, iar obiectele dvs. sunt bine protejate.

LIVRARE NAȚIONALĂ

Produsele comandate vor fi livrate, în funcție de data și ora comenzii, de orașul și țara de destinație, într-un interval de timp de 1 - 5 zile lucrătoare și vor fi trimise numai la adresa indicată de Cumpărător. Livrarea produselor va avea loc în condiții obișnuite între luni și vineri, între orele 9.00 și 18.00.

Orice dată care este stabilită pentru livrarea Produselor este aproximativă, iar Societatea nu va fi responsabilă pentru orice întârziere, indiferent de cauza acesteia. Produsele pot fi livrate înainte de data de livrare anunțată, cu respectarea obligației de a informa în prealabil Cumpărătorul.

În cazul în care Societatea nu are posibilitatea, din orice motiv, de a trimite Produsele comandate de Cumpărător (și aflate în stoc) în termen de 14 zile de la plasarea comenzii, Cumpărătorul are dreptul de a anula comanda, iar Societatea va rambursa orice sumă plătită de Cumpărător pentru aceste Produse.

Societatea nu va fi răspunzătoare pentru nicio pierdere suferită de Cumpărător pentru livrările care sunt întârziate sau care nu sunt finalizate din motive legate de Cumpărător.

În cazul în care Cumpărătorul sau reprezentantul acestuia nu se află la adresa indicată pentru livrare, ceea ce face imposibilă livrarea produselor de către personalul de livrare, costurile de returnare vor fi plătite de către Cumpărător către Societate în termen de 5 zile de la emiterea facturii în acest sens.

În cazul în care cumpărătorul face o cerere de returnare a bunurilor, acesta poate fi obligat să plătească Societății, înainte de livrare, un nou cost de transport. 

Coș

Nu mai sunt produse disponibile pentru cumpărare

Coșul dvs. este momentan gol.