Acest site are suport limitat pentru browserul dvs. Vă recomandăm să treceți la Edge, Chrome, Safari sau Firefox.

Politica de rambursare

I. POLITICA DE RETUR

Cumpărătorul poate refuza Produsele comandate şi livrate în cazul în care acestea nu corespund descrierii afişată pe Website.

Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris Compania că renuntă la cumpărare, fară penalităţi şi fară invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului. În cazul în care produsul trebuie schimbat din cauza unei defecțiuni ce împiedică utilizarea, vânzătorul trebuie să fie notificat în maximum trei zile lucrătoare de la primirea comenzii de către cumpărător.

Data primirii Produselor este data preluării acestora de la reprezentantul firmei de curierat/transport. Aceastǎ datǎ poate fi verificată si demonstrată prin documentele de livrare înmânate de curier/transportator.

Nu pot fi returnate Produsele de îngrijire a pielii, a părului şi cosmeticele care au fost deschise şi/sau desigilate sau nu au ambalajul iniţial.
De asemenea nu pot fi returnate parfumurile, cremele, săpunurile, şampoanele, balsamurile, lacurile de unghii şi spray-urile care sunt pentru vânzare definitivă şi/sau nu pot fi returnate datorită restricţiilor de transport.
Produsele cumpărate la set din secţiunea Beauty Deal a Website-ului nu pot fi returnate decat ȋn totalitate (ȋntregul set), cu ambalajul ȋn care a fost trimis setul de produse.
Nu se accepta returul setului de produse ȋn cazul in care oricare dintre produsele din set a fost a fost deschis, sau, după caz, desigilat, nu are ambalajul propriu sau ambalajul a fost deteriorat Cumpărătorul va suporta costurile suplimentare aferente returnării Produselor în cazul renuţării la cumpararea produsului dupǎ primirea acestuia.
Prin costuri suplimentare se înțelege orice cost de transport, de livrare, costuri generate de diminuarea valorii Produselor ca rezultat al manipulărilor repetate, taxe poștale sau taxe de orice alta natură.

Returul Produselor se face in termen de 14 zile calendaristice de la data livrarii Produselor, in baza formularului de retur pe care il puteti accesa aici iar pentru a fi luat in considerare, formularul de retur poate fi trimis cel mai tarziu in a 14-a zi calendaristică de la data primirii produsului.

Astfel, potrivit LEGII, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
- ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun
– în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă Produse multiple care vor fi livrate separat,
- ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese

În cazul in care Cumpărătorul decide să se retragă din Contract, acesta va putea completa online formularul de retur ce se regăseste la adresa http://www.savinskin.com şi http://www.savinskin.com/ro.

În cazul în care Clientul/ Cumpărătorul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze şi eventualele cadouri care au însoţit produsul respectiv fără ca acestea să fi fost utillizate, desfăcute sau desigilate.

În cazul în care Comanda este achitată, Compania va rambursa suma platită în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informării Companiei de către Cumpărător asupra deciziei sale de retragere din Contract.

Rambursarea sumelor în 14 zile calendaristice de la recepţionarea fizică a Produselor la sediul SAVINVIBE, se face în contul bancar indicat obligatoriu de către Cumpărător în Formularul de Retur.

Restituirea sumelor încasate, în cazul în care Cumpărătorul nu doreste un alt produs, se va face prin transfer bancar, ȋn contul indicat in scris pe Formularul de Retur de catre Cumparator.

În funcţie de modalitatea de livrare a Produselor selectată de Cumpărător pe Website, suma rambursată va fi egală cu suma rezultată prin reţinerea de către Companie, din valoarea achitată de Cumpărător, a sumelor aferente cheltuielilor de transport şi livrare.

Nu pot fi returnate Produse care:
- depăşesc termenul de 14 zile calendaristice de la data primirii;
- prezintă defecțiuni ce împiedică utilizarea produsului, care nu au fost notificate în termen de trei zile de la primirea comenzii de către Cumpărător; Tot ceea ce depășește cele trei zile va fi considerat ca fiind o eroare datorată manevrării necorespunzătoare a produselor de către Cumpărător; 
- produsele care nu ajung intacte la depozitul nostru, din cauza deteriorării de către Cumpărător sau a unui ambalaj inadecvat de către Cumpărător pentru a rezista transportului de retur;
- Comenzile care au beneficiat de campaniile Beauty Deals și au primit cadouri gratuite pentru o valoare minimă a comenzii;
- au facut obiectul unei lichidări finale de stoc, în urma careia Cumpărătorul a beneficiat de o reducere a pretului;
- au fost achiziţionate din showroom si, deşi prezentau unele defecte, Cumpărătorul le-a acceptat şi a beneficiat de o reducere corespunzătoare a preţului; - au fost distinct personalizate la cererea Cumpărătorului;
- prezintă urme de lovire sau deteriorare;
- prezinta urme vizibile de uzură; De asemenea nu pot fi returnate:
- Produsele al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Compania nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
- Produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
- Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumpǎrǎtor;
- Produsele care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
- înregistrările audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
- conţinutul digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Cumpǎrǎtorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.

Produsele vor fi obligatoriu returnate în ambalajul original (ambalajul în care au fost achizitionate), cu toate accesoriile şi eticheta inţială, intacte fară urme de utilizare, deteriorare, lovire, fără urme de adeziv sau alte asemenea substanțe.

Pentru Produsele ridicate de către Cumpărător direct din showroom/depozit, pentru care Cumpărătorul a avut posibilitatea verificării în mod direct a calităţii şi specificaţiilor prezentate, nu se aplicǎ condiţiile de retur prevăzute ȋn prezenta secțiune. Nerespectarea condiţiilor de mai sus, precum şi punerea produsului, prin orice mijloc, într-o stare necorespunzătoare repunerii în vânzare, duce la refuzul returului.

În cazul în care un Cumpărător efectuează în mod repetat retunări de Produse, Compania poate refuza la un moment dat o noua retunare, plasaea de noi comenzi sau poate proceda la dezactivarea Contului Cumpărătorului.

Coș

Nu mai sunt produse disponibile pentru cumpărare

Coșul dvs. este momentan gol.